fredag 12 augusti 2011

Nallen

Efter långa förberedelser var det äntligen dags för det stora ögonblicket denna vecka, och vi behövde inte vänta länge före hon kom med hela skaran av ungar, när allt flyter så är det lätt, men det har varit ett svårt delmål under flera år och med månader av förberedelser här i sommar... Så nu plötsligt är det dags för nästa delmål med kameran, 3 veckor, kanske 3 månader, ja till och med 3 år till kan det ta före jag får den bilden, man vet aldrig men jag jobbar stenhårt för att få uppleva och fotografera det som jag vill ha, om det så tar hela livet så gör det väl det då, men när man kommer hem med "den" i kameran känns det otroligt bra kan jag lova :)

2 kommentarer:

  1. Läste artikeln om dej på vasabladet idag, blev nyfiken och hittade till din hemsida. Min man Staffan och hans vän Jani sysslar oxå med fotografering och vildmarksliv. Här kan du se deras bilder: http://www.pathfinders.tk/
    Härliga bilder på örnarna hade du! :)

    SvaraRadera
  2. Johnny Södergård6 september 2011 kl. 04:03

    Tack Ammi, kollade din och killarnas sidor, många fina bilder och häftiga äventyr ni är ute på. Örnen är en av mina favoriter sedan jag började fota, och jag har varje vinter igång minst två ställen där jag fotar dem på ganska nära håll, hör av dig då det blir lite kallare om du är intresserad att fota & studera dem på närmare håll så fixar det nog sig säkert, såg vi bodde rätt nära varandra oxå.

    SvaraRadera