fredag 25 november 2011

Varg.. Susi.. Wolf..

Planerna för nästa års resor till "vargaland" börjar bli spikade, och det finns några platser över om någon vill hänga på. I mars tänkte jag försöka mig på att få varg i snö, även järv och örn är möjliga från samma gömsle. I maj bär det av följande gång, då finns det även möjlighjet med björnar, tjäderspel och orrarnas lek ute på myrarna, förutom varg och järv möjligheter. Är du intresserad på en uplevelse, som oftast är nåt utöver det vanliga så hör av dig per mail eller telefon.

4 kommentarer:

  1. herrejösses vilken vacker bild :)så magisk och ja helt underbar.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Otroligt bra bild där. Vad är det för pris på en upplevelse?

    SvaraRadera
  3. Tack Linda för den fina raden, värmer.

    Tack ihyttan för din fina rad. Priset varierar lite beroende på platserna, men hit där jag bokat in mig till mars kostar gömsle 180 eur/person och dygn, och man kan vara 2 i varje koja. I mars finns chans på örn, varg och järven, och diverse andra vanligare arter. I maj åker jag följande gång och då har förutom tidigare nämnda även björnarna vaknat, och då finns även möjlighet att vara på tjäder och/eller orrspel i samma marker och de gömslena kostar 100 eur/dygn. Min del som "guide" kostar inget, utan vi brukar dela transportkostnaderna om vi samåker dit, annars är jag bara glad att få dela upplevelserna med lite trevligt sällskap :)

    SvaraRadera
  4. Åååh vilken längtansbild ....

    SvaraRadera