fredag 7 december 2012

Allt är inte bara snö

Har varit lite dålig med att uppdatera bloggen nu på ett tag, dels för att jag inte varit ute så mycket, och när jag varit ute så har vädret inte varit det bästa, och de bilder som då blivit till har jag haft i åtanke till nästa års kalender, kalendern är nu i tryck och jag tillbaks i bloggandet förhoppningsvis med många nya bilder nu då det äntligen kom lite snö som ljusade upp naturen lite, så vad passar inte bättre att börja nystarten med än en lappuggla i en härlig snömiljö.

8 kommentarer:

  1. Det tog en stund innan jag hittade den :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, vilken härlig vinterbild där lappen sitter som pricken över "i".
    Ha en fin söndag!
    /Ingemar

    SvaraRadera
  3. Trots sin litenhet i bildrutan kontrollerar ugglan hela luftrummet framför den. Fin klarhet på fågeln mot fondens olika valörer av grått och vitt. Gillar blicken jag får! / Deerhunter

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken bild!
    Absolut en bild i min smak! -Mäktig!
    Morgan

    SvaraRadera
  5. Tack för Era fina kommentarer, uppskattas mycket!

    SvaraRadera
  6. Grymt! Har ni några lappugglor kvar i era trakter? Här hos oss är det dåligt, hade hoppats på en lapp i snö men det ser mörkt ut!

    Ha det gott!
    Henrik

    SvaraRadera
  7. Jag har följt två stycken i flera månader nu i olika repriser, då de har bytt område vartom men har haft turen att snabbt få in tips var nån sett dem på nya platser, just nu är jag av med dem igen men hoppas på att de är kvar i närheten, men det har blivit några tusen bilder av dem denna vinter så jag får väl vara nöjd ifall de flyttat iväg norrut, ska nog sätta upp en serie här småningom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, hoppas du hittar dom igen!
      Ser fram emot lite bilder :)

      /Henrik

      Radera