onsdag 11 januari 2012

Lokala När-TV

Ikväll var det dags, efter att under hösten vid olika tillfällen haft lokala tv:n med mig ute i skog och mark, att visa upp sig i tv-rutan, nåja lite svettigt kändes det men tyckte det gick helt bra. Jag visade några nya bilder från mina turen, och en del gamla favoriter, jag valde dessutom inte nästan ut någon själv, utan visade upp en del av mina alster från året som gått för Maria, som producerade filmen, och så fick hon välja, det var ju hon som gjorde programmet om mig, inte jag ett program om mig själv :)
Till Er som inte kan se vår lokala tv-sändning, så finns det att se på nätet under adressen http://81.209.19.52:8080/recorder/476407.asf (från 30sek och framåt)

Lämna gärna en kommentar, bra eller dålig spelar mindre roll då jag lika gärna tar kritik, som beröm...

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det var ett trevligt reportage! Vilken härlig dialekt du har :)

    Trevlig helg!

    /Henrik

    SvaraRadera
  2. Inspirerande inslag. Redan inledningsbilden med ugglan satte ribban högt. Jag kan också konstatera att skogarna du fotograferar i är aningen större än mina i mellanskåne...

    SvaraRadera
  3. Tackar för de fina raderna Henrik & Klas, uppskattas... Och visst är vår dialekt något mycket speciellt :)

    SvaraRadera