tisdag 1 maj 2012

Trädkramare

Alltid när jag kommer hem från ngn vistelse utanför mitt område tycker jag det är den bästa resan jag någonsin gjort, och så även denna gång. Detta beror oftast på att varje resa är unik och i färskt minne, men även för att det alltid medför något oväntat, och den upplevelsen sitter kvar i kroppen en tid framöver...

Denna resa var inget undantag, då jag nu äntligen fick möta järven i sökaren, efter många timmars väntan, för att inte säga år som jag jagat och väntat på denna krabat där ute, och det innebär nu att min jakt på att få möta alla våra stora rovdjur äntligen är uppfyllt...

Men, nya mål är redan utstakade, och flera nya resor till dessa vildmarker är på kommande, för att uppfylla nya mål som redan finns i mitt sinne.

Lediga platser finns för de som är intresserade att hänga på, bara att ta kontakt på något sätt så ser vi vad som är på gång.

Ha en riktigt bra 1 maj.

4 kommentarer:

  1. Drömmöte!
    Riktigt bra bild med fin vildmarkskänsla!

    /Henrik

    SvaraRadera
  2. Hej
    Fint bild! jag hade min absolut bästa foto-dag idag :) titta varför:
    http://enkillemedkamera.wordpress.com/2012/05/02/den-basta-foto-dagen-nagonsin-massivt-med-bilder/

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, Vilken passande rubrik! Fantastisk bild på detta skygga djur. Var stolt! / Deerhunter

    SvaraRadera
  4. Tackar för era fina rader, jag hoppas de är kvar på platsen i juni när jag planerar åka dit igen.

    SvaraRadera